-

     Publicerat: 2009-05-05 @ 13:57:15
hej alla söta och fula bloggläsare!
nu är man hemma efter skolan! en ganska skön dag..
hade max med mig.. hah..
eftersom det inte går någon buss går nu vid den här tiden i skolan så fick jag skjuts av en klasskamrat..
och tog tåget från Bro station till bålsta och gick därefter ända "hem" till Viby.
sjukt drygt, det regna ju oxå.. :/ suck..
det tog säkert 1.10 min för mig och pluttmax att gå..(A)
anyway.. med tiden då jag gick spelade jag in en liten VB som kommer att komma upp =)
så håll utkik!..

hah... max ligger helt utslagen på sängen, så söt! =)
han blev så trött av att gå i spöregnet! :p

btw, träffade en gammal kompis idag också.. kulkul..
Angelica heter hon, hur gullig som helst!..
jag kom mot Centrum då jag mötte henne och hennes kompis framför mig..
och jag visste först inte vem det var :S.. men iaf..
jag gick och dem kom imot mig, och då sa hon högt , " BITCH " och då kollade jag lite fundersamt mot henne och såg henne,
 då hon sa: Hej gumman!
Jag: Bitch!! :D hejhej ;)
Hon: hah, hur äre?
Jag: bra.. sj?
Hon: joda helt okej.. :) haru sett mitt hår?
Jag: jah, va har du gjort? du ser ut som en morot i håret ;o
Hon; HAHAH, jag vet, försökte blondera håret..
Jag; hah... smart (A)
hon; jag vet, -.-
Jag; Skyll dig själv :) hah!
hon; aja, vi höres! ha det bra hej!
Jag; visst! :) bye!

sen gick jag och hon åt varsit håll! hah, om jag tänker efter lät det lite elakt de jag sade ;o hah!
ajabajja! (A) nejmen, ville inte låta elak men jag ville inte stå och snacka i spöregnet när jag vet också att jag ska gå i ca 1 timme hem sen ;p hah!


pusspådig
      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Öh vadå rumpbild?

2009-05-05 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback