till min älskade pojkvän

     Publicerat: 2009-03-08 @ 22:44:03
hahahaha.. jag älskar dig jätte mycket, haha min "pluffsiga" pojkvän :) hahaha <3
nejdå, du är pinn smal!  (fniss)  haha, anyway.. jag älskar dig jätte mycket, ja skiter i hur du ser ut, eller nej men din kropp spelar ingen roll alls... du betyder lika mycket, för du är iallfall alltid snygg :D.. VILLE BARA SÄGA DET !! HAHA :$

anyway, ni kanske vill veta vem  min pojkvän är så har han en egen blogg iallafall där han skriver om allt i princip, så läs den :)! ÄLSKLING  .

haha du o jag om 10 år!



      

Kommentarer
Postat av: kim

en stor fet ful skit amanda.

2009-03-09 @ 07:18:35
Postat av: Millan

Men hallå! Det är väll i alla fall insidan som betyder något? Eller?



Kram Millan

2009-03-09 @ 22:49:50
URL: http://moder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback