ngt jag tycker är äckligt.

     Publicerat: 2009-03-30 @ 18:02:53
i fredags i skolan skulle vi träna på att ta av hästskor på hästar va kul tänkte jag .. ( så puckad som jag är )
sen när det började bli dags för att göra det kom våran lärare med döda hästben.. OCH FYFAN, jag tycker det är så äckligt..
och som vanligt så är det alltid ngn som håller på o retas när man vet att den personen inte tycker om att få en dött hästben rakt i fejjan.. så när malin o dahna kom med ett dött hästben och tröck upp det i fejjan på mig, fick jag panik och det sprutade tårar.. fyfan, jag hatar verkligen det där.. att bara se dem mr jag dåligt.. jag vet inte varför.. jag tycker det är så äckligt.. så läraren sa att jag inte behövde röra dem utan att bara kolla.. tur va? :p
men här är en film när mina flickor tränar på att tar av hästskon , ( skit duktiga ni som klarde dt)





puss så länge!


      

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahahha man ser tjejen till vänsters rumpa...:P

2009-03-30 @ 20:10:21
Postat av: Sarah

Jag är så jävla duktig på att ta bort skor ju :D BÄSTA! Fast den där som jag håller på med där var ju skitsvår. Jättekonstig hov :O

2009-04-01 @ 19:51:56
URL: http://saaahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback