HERREGUD ;o

     Publicerat: 2009-03-23 @ 10:53:28
hahahahahahah omg, när jag gick i stan så såg jag en "grupp" med  killar som stog o pekade och snackade skit högt , och då var jag bara tvungen och kolla vad dem stog o kollade på, och självklart var det en bild på mig ;O hahahaha omg, fick nästan en chock eftersom alla killar stog runt o kollade på bilden.. så när jag gick fram, så förstog alla att det var jag på bilden, och dem bah; wow, är det du?..
hahaha, skit kul faktiskt.. så var bara tvungen att ta bild på hela folkgruppen ;)

Tryck på bilden för att förstora den ;)
      

Kommentarer
Postat av: m a t i l d a - n e v n u t r a l

hahahaahahahahahahha

haah :D haha va skämmigt :$<33

2009-03-23 @ 11:06:29
URL: http://nevnutral.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför va ru i den? hhaha

2009-03-23 @ 11:31:02
Postat av: MICHELLE

hahah men yeah right..

2009-03-23 @ 16:34:28
URL: http://mychelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback