18 år.

     Publicerat: 2009-06-04 @ 17:30:27
nu är man en dag från att ha blivit 18 år ;) känns sjukt skönt!
har inte bloggat så mycket.. och det har jag inte orkar pga massor andledningar..
jag bloggade förut om max ju, som ni kanske redan vet har vi lämnat bort honom.. anyway..
måste bara säga att jag hade en mysig fin födelsedag igår ;) tack för den världens sötaste pojkvän!
Vi åkte till kista o shoppa och åt, mysigt va? ;)..

men iaf.. idag är idag och det är då jennifers dag idag..
hon tog nämligen studenten idag.. så vi ska väl dit o äta o fira henne idag :)..
vet ni också va jag fick av Jennifer? ;OO jag fick den efterfrågande leopard bikinin från ginatricot :D.. så fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin! ääälska!  aja, jag o pokie ska dra typ vid 18.00 så nu måste vi fixa oss litegranna, så bloggar mera sen ;)
puss!

     
hah tyvärr så ser man inte va det står på lådan ;O..
men det stod" Grattis din kärring, från luffaren som aldrig tvättar sig" HAHAHA ;)
så söt du är jen! :) <3
 
      

Kommentarer
Postat av: Rosita

Grattis då! :)

2009-06-04 @ 19:22:20
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback