brudarna ;)

     Publicerat: 2009-02-10 @ 20:05:29
här kommer det bilderna på  tjejerna i skolan ;), men det är inte så bra bilder, men va fan, det är iaf bilder eller?  ;)
förlåt fr att vissa bilder är ej rätt roterade.. haha men skitsamma det får duga.

 den första bilden här har vi dahna , som är alltid trött ;)..  efter det är det 2 grisar på bilden , som kallar sig själva för Sarah och Sandra (?) sandra med blåaaa fjällis ( fjortis ) hah, nej men ah det är dahna och sandra och sarah som jag ä mest med i skolan :) <3 jag vet att ni kommer bah; ta bort bilden på mig o bla bla, men icke sa nicke gör jag icke det;)
men nu ska jag typ fika, så bloggar senare.. pussaaaaaah






      

Kommentarer
Postat av: maandaah

jag är gulligast i min blåa doktordräkt!!!:D /sandra

2009-02-11 @ 08:32:38
URL: http://mandapandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback