håkan!

     Publicerat: 2009-04-27 @ 13:41:18
vetni? helt sjukt..
jag älskar min mattelärare! hur kan man göra det, ärligt?
och jag vet att han älskar mig, han tycker helt klart att jag är bästa eleven, kulkul! ;)
hah, ni kommer säkert inte tro detta men varje dag när jag o min älskade sarah träffar honom kramar vi alltid honom, och han kramar tillbaks, hah så söt!
varje fredag har vi honom sista lektionen , och den lektionen är så SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖN! han brukar ge mig o sarah godis, ni vet, fishermansfresh! hah ;) eller vad dem nu heter! ;) anyway..

ville bara berätta er en sak, JAG HAR FAKTISKT GODKÄNT I MATTE B! ÄR SKITGLAD!  :D jag o min Sarah har godkänt, så roligt, är skit stolt! kom ihåg i ettan; hade skit svårt i matte A .. fick typ ig, eller nästan alla fick ig då.. men iaf.. och nu på nationella fick jag ett väldigt starkt G.. STOLT! ;d hah, men iaf, och sen i Matte B fick jag ett G sa han, hur kul är inte det?

Ska nämligen Välja matte C i 3:an, håkan trodde att jag skulle klara det, så va säger ni? ska man? ;)
min matte lärare är inte bara bra på att lära ut matte utan att göra snygga kommatecken också! ;)
har inte sett något snyggare kommatecken!



HAHA, ÄLSKAR DIG HÅKAN!
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback