;O

     Publicerat: 2009-05-19 @ 12:53:31


- Jag slutar blogga helt och hatar Blogg.se .. det händer bara inte..
- Jag börjar läsa fjortis kissies blogg dagligen och beundrar henne.. (?) never..
- Jag gör slut med Jocke, och tar en uteliggare i stället!  HAHAHAH nejnej.. jag älskar min pojkvääänhhhh.. så nej tack
- Jag börjar att älska spenat.. hahahah nej, hatar spenat, det är det äckligaste jag vet ;o
-
Tycka att Natacha Peyre är ful som stryk och istället tycka roger pontare är snyggare..
- Hata kläder och börjar gå naken varje dag ist! HAHAHAHA sure ;)



-
Jag får mer besökare än vad jag har nu!  det är helt klart jag får ;)
-
Ni börjar älska mig mer och mer och läser min blogg varje dag..
- Jag fyller om 2 veckor :) 3/6, glöm inte att gratta;)
-
Alla kändisar kommer och frågar om dem kan få min autograf..
- Jag stter på mig ett par nya skor, och dt blir värsta modet ;) MJAUUUUUU!
      

Kommentarer
Postat av: Pao

jätte fin blogg!

//http://ddreeam.blogg.se

2009-05-19 @ 13:08:04
URL: http://ddreeam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback