om bloggandet.

     Publicerat: 2009-06-10 @ 01:55:50
hej, jag måste säga att ja mår inte alls så psykiskt bra just nu!
känner mig deppig, jag orkar inte mycket, trött på allt o ingeting, grinig o allt! "/
kl är 01.35 nu och jag kan inte sova.. jocke ligger i sängen och sover som en stock.. och här sitter jag..
har sjukt tråkigt.. va ska man göra?!
aja, jag kan iaf berätta för er vad jag har gjort idag..

vid halv 15.00 åkte jag hem till mig och kollade efter min Skena eftersom jag skulle till Tandläkaren, men hittade inte den så jag fick betala hela 500 kr för den skiten..  och jag hade 2 tider som jag har inte kommit till så då kostade det oxå 200;- så alltså hos tandläkaren gick det på 700;- för bara koll och göra en ny skena.. inte billigt..
anyway.. sen efter tandläkaren ringde Jocke, Jennifer och Dennis och fråga om dem skulle hänga med och äta på mai thai, och det gjorde dem. :) efter det åkte jag o jocke hem till han och hämta en film som vi hyrde igår.. kommer inte ihåg vad dem hette, men den var sjukt käskig om man hatar skräck filmer med clowner med.. den hette ngt med amusement.. eller ngt.. Det är iaf en clown på fodralet! DEN MÅSTE SES FÖR ER SKRÄCK ÄLSKARE! ;) anyway, så vi åkte ner med den filmen sen åkte vi hem till jocke igen och då kom dennis o jennifer igen, och då började jocke o dennis mecka lite.. så då satt jag o jennifer och gjorde ingeting.. men när boysen var klara så bestämmde vi oss för att ta en åk tur med Dennis Honda, ( SJUKT SNYGG! VÄÄÄÄRST! ) hah... men aa då åkte vi en sväng och bestämmde oss för att köra lite race med en annnan random person... ( min fd. bästavän pojkvän ) och vi trodde värkligen att vi skulle kunna piska bort dem hur enkelt som helst.. men det gick ju inte.. hah, aja.. nybörjar tur hade dem (A)..
efter det så åkte vi hem igen och la nu oss i sängen.. och nu sitter man här.. :// AHHH, får damp.. jag tycker det är så tråkigt att vara uppe själv.. när man nu behöver en som närmast! :(.. jag har försökt allt med jocke att vara vaken.. men han blir bara arg, och säger " amanda jag ska upp om 5 timmar " visst jag förstår honom, men endå!
aja, jag får sluta tycka synd om mig själv helt enkelt, det finns bättre saker att tänka på ! eller?

BTW, FÖRMODLIGEN KOMMER MIN BLOGG ATT HA SKYDDAT LÖSEN NGRA DAGAR, FÖR DEN SKA UPPDATERAS OCH BLI EN ÄNNU SNYGGARE BLOGG,  OCH EN BLOGG MED EN MASSA UPPDATERINGAR, BR VA? INTE HLT PINKAT VAH? ;) SÅ FÖRMODLIGEN STÄNGS DEN NER PÅ TORSDAG-MÅNDAG! MEN SAKNA INTE MIG FÖR MYCKET ÄLSKLING, JAG KOMMER JU TBX .. MEN JAG VET ATT DU ÄLSKAR MIG ;) // MANDALICHES


älskar dig även om du hatar mig ibland! :)

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback