syrran 14 år!!! fjortiiiiiiiiis..

     Publicerat: 2009-02-09 @ 23:04:03
aha, vad tiden går fort..
Alida (syster) blir fjortis imorgon då..
så får väl gratta och sunga flr henne imorgon:)
men imr bitti ska jag till kungsängen o rida.. orkar fan inte, visst det kan vara kul, men ibland orkar man bara inte :S
som imrr, haha!! aja , får väl sova på hästen medans den rider ivög och jag sovade efter.. hah ;) men iaf, idag har jag vart med pojkvännen och kollat typ på tv och suttit och bloggat runt lite.. inget mera typ,.. värdelöst faktiskt , så trist.. men vad ska man göra nu? finns ju inget att göra på dagarna.. :/ skit samma, men idag blev det typ lite smått tjafs mellan mig o pojkvännen , ( ssom alltid) haha,, men nästan iallafall.. :S bråkar alltid om så onödiga saker igentligen.. ;p.. som nu. vafan,nu börjar han bli grinig på mig igen ::OO:O:O:O:O:O???? va gör jag för fel? han blev nu små tjurig för jag sitter vid datan innan jag ska typ slagga.. hha, POKIE? varförrrrrrrrrrrrr?? ;O;O;O;O jag ber dig, snälla sluta?:s låt mig göra som jag vill ? :( herregud , aja waste of time, palla bråka.. :s
aja, ska typ slagga nu innan han tar livet av mig;d , så bloggar jag imorgn..

possaaah oich sov gott alla:D<333
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback