nu är jag hemma.

     Publicerat: 2009-02-24 @ 16:02:21
aldelles nyss kom jag hem , jocke skjutssade hem mig, för han ska hem till sin pappa och hämta räknngar osv.. så jag tänkte att jag kkn lika bra åk hem o blogga.. ahaha.. påväg hhem till mig bilen säge jocke : "amanda,, du pratar hela tiiden om din blogg, det är bara de du snackar om, duu kommer att ha snart 4-kantiga ögon bara för du tittar så mycket i en datorskärm.. och det känns som att jag bllir utbyt mot din blogg.. det är inte så kul o blabla"
HAHA  
.. JOCKE så ärdet inte.. men det ä det jag älskar miin snygga blogg ;)
thatś it..

juste! tänkte fråga, vad får er att ni ĺäsa min mig blogg ? vad gör min blogg så intresant ?:)

PUSSS<33
      

Kommentarer
Postat av: Anonym

fjortis

2009-02-24 @ 16:13:31
Postat av: Anonym

Ingenting är intressant.

2009-02-25 @ 17:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback