mandapandaa.blogg.se älskare.

     Publicerat: 2009-02-16 @ 13:24:53
amanda är bäst.
nu sitter jag i skolan opch har tråkigt som bara den..
har precis gjort en mage uppgift till gjympan.. och är precis klar :)
sköönt ! aja.. snart har vi ekologi, urk... vill verkligen inte.. det är så trist :(..
aja.. sånt är livet!
idag ska jag inte göra ett piss.. typ sitta vid datan och sova :)..
är verkligen skit trött..
sov ju på en liten luftmadrass hemma hos Sandra.. och frös arlset av mig verkligen .. hahahaha...
igår då.. sjöng vi singstar.. haha måste bara säga att jag har världens finaste röst...
fråga Sarah Sellerholm .. HHAHAHAHAHHAHA... fyfan  :)
aja .. jag måste rusa.. bloggar senare... PUSS SÅ LÄNGE.
      

Kommentarer
Postat av: sandra

tondöva unge :D<3

2009-02-16 @ 17:18:43
Postat av: sannie

hoppas du har haft en fin dag

2009-02-16 @ 19:21:51
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Emilia Eriksson

Söt blogg, checka gärna in min! Värld att läsa , jag lovar dig ;)

2009-02-16 @ 19:39:22
URL: http://coolaemilia.blogg.se/
Postat av: sofia

hahahaha, avundsjuk är det sista jag skulle vara på din blogg. såg den en gång, tyckte den var skiiit. puss på dig!;)

2009-02-16 @ 21:45:15
URL: http://ssofialindman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Om du inte läser den, hur kan du då lämna din åsikt i kommentarer??Jag vore tacksam om du slutade med det, det uppskattas inte!

Mvh

Sissela

2009-02-16 @ 21:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback