hej bloggen..

     Publicerat: 2009-02-19 @ 22:56:55
asså gud förlåt för vilken dålig uppdaering idag :S..
herregud förlåt.. -.-
aja, haft ganska mkt o göra ..
vart i skolan, och tagit hand om sjuklignen max ..:)
men iaf.. imorron är det fredag :D jippei ..o då ska jag blogga som fan.. ska lägga in video ngn dag också .. :)
men iaf.. bilder kommer massor imrron , det lovar jag :):):)
aja.. nu ligger jag iaf i sängen och skan sussa , för har en jobbig dag imr.. har hovvård och matte B..
så ska smöra lite för håkan ( min mattelärare) att han är bäst, så vi kan sluta tidigare, hahah ;)


aja, men sovgott så bloggar jag imorron ..
jsute tack ni alla för ni uppskattar min blogg .. idag var det ca 1500 st läsare :) skit kul<33..

ppussssssssssah
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback