godmorgon

     Publicerat: 2009-02-26 @ 11:54:48
ja som sagt jag säger det man brukar alltid göra på morgonen .. :)
godmorgon.. mwhaha :)
aja somna ganska sent går.. så sov ganska läge nu .. men det är sköönt! :D
aja, idag ska jag inte göra så jätte mkt faktiskt.. typ umgås med jocke o max..
typ rensa akvarium idag, :( orkar verkligen inte det.. men anyway, vi måste göra det ,för annars dör våra fina fiskar..
haha ;)

anyway.. uhmm.. juste, paulina (PAOW.SE)Frågade på sin blogg om det fanns ngn som kunde hjälpa mig med en nyy desing.. om ngn kunde det skriv det till henne d :) elle mig. TACK..
juste, får inte glömma, den som gjorde en ny desing till mig får en länk på paowś kända blogg! pussss!

så het jag är på morgonen. mjau för mig.

      

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag gör gärna en design till dig, du kan väl adda min msn? :) dedde[email protected] och jag lovar att jag är grym på designer ;)

2009-02-26 @ 13:10:42
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: amanda

jag kan hjälpa dig om du inte redan fått hjälp :)

2009-02-26 @ 20:27:49
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback