förlåt everybody!

     Publicerat: 2009-02-12 @ 22:38:08
hej världens bästa mandapandaa.blogg.se lover!
förlåt för en dålig uppdatering idag :( ber så hemskt mkt om ursäkt!
men iaf, nu ska jag typ platta itt hår klart sen slagga.. är skit trött verkligen ;S men iaf..
ska bara tell er everybody att idag har jag inte gjort så mycket.. bara slappat och träffat j, och max dådåaa..
(som vanligt) haha
men imorron ska vi if till kista och kolla på fre 13. juste på fre, 13 dagen , fett sköj! halv 10 i kista då ;)
aja så det ska jag väl göra imorgon kväll .. men imr har jag skola .. så ska vl upp halv 7 imron.. så då är det dags att slagga nu då.. men jag bloggar i morgon.. men puss på er mina 1500 besökare ;)(L)'

löööööv!


HAHAH så ful -.-
      

Kommentarer
Postat av: sofia

ofta du har 1500 besökare när ingen kommenterar? urk

2009-02-15 @ 21:44:12
URL: http://ssofialindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback