DASS! «3

     Publicerat: 2009-02-09 @ 18:29:34
jag måste säga att jag har världens sötaste vänner i skolan :).. Dahna, Sarah, och sndra.. alla 3 går i min skola :):) och jag älska dem, och ingen av dem har en blogg. ajabaja,sp jag tnkte att jag får blogga lite om dem då.. :)
Dahna r lika gammal som jag råå. och hon och jag har gått nu i samma klass sen i ettan, och då har vi 2 efterblivna andra.. Sarah och Sandra.. och dem kom in senare efter vi börja skolan.. och sarah är lika gammal som mig o dahna, men sndra är 1 år äldre än oss.. men iaf , vi 3 brukar vara eller brukar? viär jämt,skitsamma":S men jag  ska visa er hur dem ser ut sen ;9 men kan inte gra det just nu för min data har cepaaat sig :( me iaf, imorgon ska vi rida på ubrf, skit trist.. svi ska rida dressyr. :S. ska försöka ta lite bilder o lägga in sen ;9 om ag pallar.. hahaha..
aja bloggare sen,..  för nu ska jocke in på datan;9
pusssssssaaah <3
      

Kommentarer
Postat av: Josefine E

lär dig stava ditt sääääär

2009-03-12 @ 09:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback