somewhere? mandaliches!!

     Publicerat: 2009-04-27 @ 13:23:49
hej bloggen, fyfan..nu ligger jag efter med allt bloggande!
jag vet, men gud.. har haft så jäkla mycket för mig! har bara pluggat o haft jour!
men nu är jouren slut, hade det över hela helgen oxå, helt sämst! men fick hjälp tack vare min älskade J och hans brorsa.. hih =)..
anyway.. är ledig idag för hade ju jour.. så nu är det bara att slappa, men vid 4 kommer typ jocke och då ska vi åka till vetriären med Max.. han är typ sjuk, han har "skabb" i öronen :/..
stackarn.. aja.. nu får man svara på era kommentarer.. så pusspådig så länge!

såhär snygg är man i stallet ! snygga pumps? ha?



HAHAHAHA HETING DÄR!
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback