sängdags

     Publicerat: 2009-04-06 @ 22:30:05
hej bloggen, jag vet , jag har vart sååå kit dålig p att blogga nu igen, förlåt :/
vet att ni blir besvikna... men ni får ta det som dt är just nu.. ska försöka börja blogga som i början, men nu när det är så solit ute, så vill man bara vara ute, ist för att sitta hemma o blogga.. eller? känns trist att bara sitta inne o blogga när man kan vara ute i sköna solen? :)
skitsamma, för att gott göra er så lägger jag in lite bilder ..
men här är det en bild jag tog för ca 10 min sen, min outfit idag =)..
litte lätt sådära.. men ändå snyggt ;)



och här är mina bruds i skolan som stekkkhhher i solen :)
aw, älska!





söta vah? :D
anyway, ska se på filmen " Scream 3 " nu, dt var ett tag sen, så kul att se den nu :)..
men jag bloggar mera imr ;)
puss på er sååå länge ;)
NATTTII!!


      

Kommentarer
Postat av: sandra

haha fyfan va snygga vi är ;D gillar speciellt min style på hur jag sitter, hihi! love <3

2009-04-07 @ 00:20:42
URL: http://sandraapandra.blogg.se/
Postat av: Sarah

Fan va snygga vi är ;D Synd bara att jag sitter och gömmer mig där bak. HAHHAAAHA! <33

2009-04-07 @ 19:34:08
URL: http://saaahara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback