egypt

     Publicerat: 2009-04-09 @ 12:11:37
förra året var vi i egypten.. aw saknar :)
äälskar landet egypten, så fint! har vart där på samma ställe nu ca 3 gånger, me love!
hoppas vi åker dit snart igen (A)
så tänkte visa upp en bild där jag går med kamelen i handen o Alida rider..
det är min kamel, fick den när vi var där eftersom dem läser min blogg ;)
är ganska känd där o så... dem vet ju liksom vem jag är eftersom jag har var där på samma hotell och sagt vad min blogg heter osv.. så fick en kamel , najs va? ;)




...... jag skoja! det är inte min kamel =) + jag hade inte bloggen då, haha ägda! :D

men iaf.. det är iaf jag som är på bilden med kamelen (Wille) och Alida rider :)
mihih (L)
      

Kommentarer
Postat av: katten himseelf <33

Dakrhi du e coook heet bree, på guyd spana in min blogg den e lika het som hela dej mammas tallrik bre du kmmer itne ångrah dej. Från en katt till en annan, lev livet <33





// om katten sjelv får bestämmar <33

2009-04-09 @ 12:17:29
URL: http://discoturken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback