datanörd

     Publicerat: 2009-04-29 @ 09:23:02
hejhej! nu sitter jag o kära sandra i datasalen och bara väntar på att få sluta ;O hah
vår sarah parah har jour denna vecka! stackarn!! ;O anyway..
igår var vi ute och åkte till olika zoo butiker, hah.. sjukt naajs ;o..
vi hittade så många olika konstiga djur som jag aldrig har sett förut, helt sjukt! men kul! ;)

hah, det sitter typ 2 brudar nästan brevid mig och snackar om blogg.se och ena där är så beroende av uppmärksamhet och gör allt för att bli känd för sitt rövslickade cameltoe.. hah, så skabbigt!..
o det värsta är också att dem läser min blogg typ varje dag (?)
HAHA... så kul men knaaaZz! ;)

anyway... nu ska jag plugga vidare.. men jag bloggar när jag kommer hem ;)
pössaaaaah!
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback