habbo hotel

     Publicerat: 2009-05-04 @ 16:16:45
ahha.. det var länge sen man gick in på habbo hotel, så jag gick in där idag och kollade på mina gamla saker jag hade..
gud, kommer ihåg när jag satt och spelade det där.. slösade så in i helvette med pengar på dt skitet!..
man är gubbar som man byter kläder på som man vill och är i olika rum och köper/byter egna möbler, rätt kul faktiskt!
fast, problemet är bara att det är typ 13 åringar som spelar det, haha (A)
och jag har säkert spenderat närmare 10.000 kr på det skitet ;)

Tryck på bilderna för att förstora ;)

      

Kommentarer
Postat av: fvd

den ser inte så ''känd'' ut?

Kanske för du har typ 0 kommentarer? :P

2009-05-04 @ 16:43:29
Postat av: sandra

hej kan du hjälpa mig med en ny design, en somrig?

2009-05-04 @ 16:52:51
URL: http://sambotjejen.blogg.se/
Postat av: Saran

HAHAHA vad är som det där spelet igentligen? Såg Kenza också bloggade om nåt liknande. Har aldrig vart bort i det men det känns ganska meningslöst ^^

2009-05-04 @ 18:22:21
URL: http://saharan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback