Blondin/Brunett ?

     Publicerat: 2009-05-18 @ 14:04:09
jag har tänkt några dagar på att man kanske skall byta hårfärg?
att dissa Brunett färgen? :S..
jag älskar färgen brunt.. men just tanken på att i sommar så bleks mittt hår ju väldigt mycket..
så det blir alltid nästan typ mörk mörk blond.. men då tänkte jag att jag kanske kan färga mitt hår mörkblond ( sommarblondt? ) visst, att bleka håret slits som fan på håret.. men snyggt.. och om man ska bli blond så måste jag färga utväxten ganska mkt, eftersom jag är mörk hårig.. :S..
så jag vet inte, men ändå sugen :)
OCH om jag ska ha brun färgen kvar, då vill jag ist ha det mycket mörkare , typ svart? :)

vad tycker ni? :) BLONDIN / BRUNETT?



hahhaha snyggt.. =)
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback