the queen!

     Publicerat: 2009-03-24 @ 22:46:46
nu är man hemma o ligger i sängen och ska kolla på film, minns nu inte vad den hette ;o men en komedi var det iaf!
anyway.. imr blir det skola.. trist men sant.. får se om det blir ridning imr i skolan, tror inte det men får se :)..
hah, nu när jag kom hem så ställde jg mig framför min magiska spegel som visar alltid den snygga mandaliches... hha;) nej men jag kunde verkligen inte sluta kolla på mina tänder ;O? ja älskar dem verkligen ..
haha, va avundsjuka ni som inte har lika fina tänder som jag ;) DAH på er ;);)



nej nu ska jag kolla p filmen innan jag somnar ;o haha
puss på er;)
      

Kommentarer
Postat av: Bea

Fin blogg du har :d

2009-03-24 @ 23:13:44
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hejsan,

Vill du bli veckans blogg i min blogg?

Kommentera då minst 3 olika inlägg så är du med i lottningen! :)

Kram

2009-03-25 @ 08:31:16
URL: http://barahons.blogg.se/
Postat av: Anonym

inte fulare än ditt namn :O

2009-03-25 @ 15:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback