sjuk helg

     Publicerat: 2009-03-30 @ 14:25:31
hur var eran helg då? hade ni en skön helg?
det kan jag inte jag säga att jag hade.. -.-
fyfan vilken helg, så värdelös!
jag ska berätta för er:

Fredags:
i fredags så var det en ganska lung och skön dag, jag och jocke var ensamma hemma hos honom och kollade på lets dance finalen och miami ink osv..
en ganska lung och skön dag faktiskt..

Lördags:
nu kommer den dagen man helst vill glömma!..
det började med att jag o jocke vakna runt 9 , vi gick upp och åt frukost, och borsta tänderna..
vid 1 tiden drog vi och hämta David som är jockes polare efter det åkte vi ner till "trech" där jocke hade lämnat in sin 4-hjuling på lagning och då berättade dem "jobbarkillarna " att det skulle kosta ca 15 tusen för att laga den..
kul tänkte vi, och fort som möjligt åkte vi därifrån.. och åkte ner till centrum och Handla en del saker.. efter det åkte vi till jocke igen, och david hängde på hem till han... vi satt hos jocke och snackade skit i flera timmar, och när det började närma sig mat dags åkte David hem för att äta.. medans han gjorde det så små bråkade jag o jocke om princip ingenting... när kl var 19.00 typ kom David på jockes moppe hem till jocke igen och då satte vi oss o snackade ännu mera... och då kom jocke o jag på att vi inte hade ätit något.. så då gjorde vi iordning pyttipanna med ägg, gottgott! :)
när vi åt så ringde och smsa jocke *--------* och sa att vissa kunde komma hem till jocke och snacka skit bara.. och då fick jag spader! jag var så JÄVLA arg, förlåt för språket, men jag var så förbannad så det finns inte, ni undrar säkert varför jag blev så arg, men han sms:a och ringde och sa saker som jag aldrig vill höra igen.... anyway, Så jag blev sur och satte mig i tv rummet, efter 20 min kom jocke och frågade va det var.. och då tänkte jag; va fan tänker du med?
och jag blev så jävla förbannad så jag tog mina saker och gick en bra bit hemmåt.. sen kom jocke efter på sin moppe och då stog vi o skrek på varandra ute.. jocke och jag blev så arga på varandra så tillslut började vi bli lite sams och åkte hem igen.. och då snackade vi om det och blev då osams igen, så jag vart sjukt ledsen.. så han och jag började slåss på riktigt assåå.. och visst, jag slår som en kärring, men vafan, jag var så jävla arg, så jag gav honom flera örfilar o han på mig, haha, jag vet sjukt! efter en lång diskussion så blev vi sams och gick in till David som satt själv med max inne i huset, anyway.. sen så börja jocke ringa igen och då blev jag sur igen så klart, så vi börja bråka igen och tjaffsa o tjaffsa...sen så hörde vi inte David längre.. så jag o jocke trodde han stack ner till jockes granne "typ" och så var max inte hemma heller, så vi trodde att han kanske gick ut med max medans vi satt o bråka... så jocke o jag bestämde oss för att gå ner till jockes "kompisgranne" och kolla om David var där.. så när vi kom dit var han inte där.. och då var det en kille som frågade om vi ville ha skjutts hem till David för att hämta max, för troligen så har väl David gått hem av någon anledning.. anyway, när vi kom hem till David så stog David utanför med max i koppel, och jocke o jag ställde en fråga varför han stack hem med max.. och då sa han att han ville ha sällskap hem typ.. skitsamma, men jocke följde med honom in medans jag stog utanf med en blöt hund i cA 25 MIn.. och jag ropa o ropa på jocke att vi kunde gå hem nu.. o att jag inte orkade stå kvar där.. men han sket i mig, och forsatte o babbla där inne... jag tänkte, skjysst och lämna sin flickvän ute medans han är där inne och snackar.. och såklart blev jag sur, och skrek " JAG DRAR, PALLAR INTE STÅ KVAR HÄR" så jag började gå sakta, men då kom han, och sa att jag skulle vänta, så jag vänta och då kom han och då berätta jag att jag tycke det var dålig stil, och då började han bara att gå iväg..
och jag tänkte "visst gå du".. för jag var så jävla arg.. skitsamma, men så när han var en bra bit ifrån mig så stannade han och sa att jag skulle skynda mig, och vinka dit mig o massor, så jag öka takten och gick fram till han.. o då var vi i Hagviken.. men iallfall, då börja jocke smyga in sig på en tomt.. och jag tänkte, va fan håller han på med? och när han kommer tillbaka så kommer han smygandes med 2 cyklar i varsin hand, och säger ta den här cykeln och börja cykla.. och då bröjar jag skratta för han är så sjuk! trodde verkligen inte att han skulle ta 2 cyklar.. skitsamma så jag tog den cykeln och börja cykla , jag hade max också springandes framför mig, så max drog mig på cykeln , haha duktig vovve.. ;D.. hah anyway.. när vi kom en bra bit och var nära jockes hem.. så mötte vi upp Ove och Fia.. så dem skjutsar oss till jocke.. och dem berättar att dem har försökt nå jockes mobil.. men hans mobil var avstängd.. men iaf.. så vi sitter hos jocke igen och snacka med dem lite, och alla vi känner oss hungriga så vi åker ner till shell och äter.. efter det åkte jocke och jag hem till honom och sov..

MEN FÖRSTÅ, VILKEN DAG? SJUUKT.

Söndag:
vaknade runt 10 låg i sängen till 11, vaknade med huvudvärk.. medans jag låg i sängen med värsta huvudvärken så sitter jocke nere i köket och äter.. och då tänker jag, varför sitter han där ?.. så jag ropade på han o bad han hmta en alvedon.. då kom han efter ett tag.. o då började vi små tjaffsa igen.. om igentligen ingenting.. skitsamma, efter ett tag klev jag ur sängen och vi gick o åt.. efter det kollade vi på tv o spela 360.
sen på kvällen kollade vi på "sanningens ögonblick" sen efter det åkte jag hem och la mig i sängen :)

SÅ DÄR SÅG MIN HELG UT, SKÖN VA? TROR INTE DT.. HAHA ;)
puss så länge.

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback