not -orking-

     Publicerat: 2009-03-28 @ 17:02:11

HAHA, hej bloggen, aw, förlåt bloggade inte alls ngt igår.. jag orkade inte, men man behöver inte blogga varje dag eller ?:P haha sörrryyy.. men får skärpa mig, men det blir med bloggande nu till måndag kan jag lova! =)
nej idag händer det inte så mycket, utan bara vara hemma o ta det lungt, och igår satt jag o jocke o max o kollade på lets dancé och åt lite gott, sen la vi oss, haah skön fredag va? vi var verkligen jätte trötta båda 2.. :P
aja, nje nu ska jag umgås med jocke och hans vän David!
 
puss på er så länge! :D

      

Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar din blogg så söt med rosa!

allt bra med dig?

kram

2009-03-30 @ 07:29:08
URL: http://gladje.blogg.se/
Postat av: lisette

hallå där :) ta en titt i min outlet, har just nu 15 plagg/skor/accesoarer kvar ;) kanske finns det något för din smak och i din storlek :)



Http://lisettee.blogg.se/outlet --> de är direkt adressen till outleten !!



Kram!

2009-03-30 @ 11:33:43
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback