moooooorning everybody.

     Publicerat: 2009-03-15 @ 11:43:09
hej o godmorgon!

aw..  idag är det söndag, och skola imr :/ ååååååååååååååååh...jag vill verkligen inte :(..
kom på att jag ska plugga svenska oxå idag!.. urk!...
så jag får läsa ngra sidor ikväll!.. :)..
anyway... bowlingen igår var jätte roligt... hahahahha..
det gick verkligen SÄMST första Rundan "game 1 " och då kom jag sist, asså det gick verkligen jätte dåligt då.. men har bara spelat typ 1 gång innan.. men iaf.. andra rundan då kom jag 2:a.. jocke vann ;).. haha
men då fick jag 4 strikes och av dem 4 fick jag 3strikes i rad,  inte illa va? :P
efter bowlingen drog jag  jocke hem till jocke och spela på hans 3.60.. ;)
anyway... ska typ äta frukost nu.. men bloggar sen ;)
pussis

      

Kommentarer
Postat av: Lelle

Vem FAN bryr sig?

2009-03-18 @ 21:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback