många har det svårt..

     Publicerat: 2009-03-17 @ 22:43:17
Jag har tyckt & tänk om saker idag..
Det är vissa saker jag verkligen avskyr i denna runda jord!
så jag tänkte berätta för er som läser min blogg..
det är väl vissa saker jag tar upp nu, som har hänt typ 1-2 månader oxå tillbaka, okej?
ni kanske vet vem jag snackar om, men de är min blogg, jag skriver vad jag vill.. okej?
jag skiter i om han/hon tar åt sig..thatś it!

- ATT ANKLAGA EN PERSON SOM INTE ENS HAR MED SAKEN OCH GÖRA!

- när det är personer som kan kalla en för "seg,mobbad,ful,dryg" osv.. men när man säger tillbaka att hållakäften då ber han/hon att dra, och ignorerar personen dagen efter , eventuellt, fler dagar..

- att bråka med familjen, syskon, mamma&pappa.. finns inget värre?

- att skita i en person en dag ( fast inte helt ) utan kan gå iväg.. men när man får skjutts någon stans.. då kommer personen gärna FRAM och smörar.. för att få skjutts!

- att personer ignorerar en och gör en massa ansikts utryck, och därefter, snacka bakom ryggen..

- att hålla på viska bakom en o typ ( ett TEX... det var hennes fel, eller det är hennes tår som stinker ) när man sitter 1 meter ifrån o hör..

- att bli slagen av jocke, HAHA..

- om vi säger såhär.. om jag ber en person göra en sak så att allting går fortare tills man blir klar.. istället för att små snacka bakom ett hörn.. och när jag ber den andra personen att göra något blir det bråk.. pga. att personen som inte gör något orkar inte och istället börjar säga små fula ord, och är uppkäftig!

- om man säger att man sitter ett gäng killar/tjejer i en liten grupp .. och skojbråkar lite med varandra
.. och när det har gått ett tag så blir det väldigt tjatigt.. så om vi säger att jag vill ingen mer, det är inte kul..då får man alla dem hära 1-4 personerna på mig och fortsätter.. o då får man alltid ta skiten och försöka säga att det räcker, det är inte kul längre! men personerna skiter i det och fortsätter! eller säger, "den som är med i leken får leken tåla" VAD FAN ÄR DET FÖR REGEL?

- när man säger till någon som går i klassen eller så.. att man inte ska gå till skolan just en dag, för man ska till "tandläkaren".. då säger personen, fan va mobbat, kom hit fula unge!! , eller dåligt(?)
och då tänker jag såhär, what? vadå fula unge, dåligt,, mobbat?.. ÄR DU DUM ELLER?
om man har en tid till tandläkaren ska man väl ta den tiden man får, eller ska man till den pesonen som sger att man är mobbad , ful, dålig för man ska till tandläkaren? ..


fyfan vad det stör mig, usch!! hur kan man asså som person o hålla på såhär på det viset? hur orkar man?
personerna måste ha ngt fel! thatś it.
fast det finns väl fler saker som jag stör mig på, men det är väl det värsta just nu eller? ..




      

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var mkt tänkvärt lilla dam.

kanske är det så att du tror att du är allsmäktig??

Men bara så att du vet behandla andra som du själv vill bli behandlad,en grundregel i den svåra konsten att leva.

Om du vill ha fler goda råd var då lyhörd......

2009-03-18 @ 08:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback