home

     Publicerat: 2009-03-23 @ 21:55:17
ah, nu så är man hemma :)
haha, satt hos jockes brorsa och testade teori på körkortet på datan, haha sååå svårt :O
vi var 3 st som försökte klura ut, men vi fick underkänt, o då är det verkligen katastrof(?) hahahha...
men det är inte lätt, så konstiga frågor som kommer ;o... hur kommer jag att lyckas med det, kan man ifråga sig.. haha (A)
anyway.. ska till enköping imorgon, har tändläkar besök.. få se om vi tar bort tandställningen, hoppa verkligen de :O
skulle vara så skönt!! men vi får hålla tummarna då ;) och får se om jag åker till skolan , beroende på hur långt tid de kommer att ta där... om det inte tar så långt tid åker jag väl till skolan ;)..

.



men nej nu ska jag kolla runt i bloggar, sen så bloggar jag lite mera ;)..
puss så länge!



      

Kommentarer
Postat av: Sara

nu måste man göra något jävla test innan med :( suger.

2009-03-26 @ 13:15:11
URL: http://scrl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback