11.18

     Publicerat: 2009-03-26 @ 11:17:02
hej bloggen.. nu sitter man i skolan o väntar på att Dahna har slutat :)
för hon o jag ska äta.. och sarah o sandra stack hem , urk för er! haha nej då ;)..
men jag hoppas ni kommer imr , annars ;@
skitsamma, nej nu är klockan så pass mycket att jag måste gå ut till matsalen o äta med dahna ..
men bloggar sen, juste.. tatuering för jocke klockan 4 idag.. så bloggar efter det, så jag lär ta många bilder under tiden han tar tatueringen .. :)
puss på er så länge daaaah;)
      

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan söt :)



Hur är det med dig idag då? :D



Kram

/linnéa

2009-03-26 @ 12:28:11
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: Sarah

EEEEEEY! BRYYYYSHÄN! Haha, nej skoja bara. Usch för blatte-svenska. Så äckligt! Men iaf inte det jag tänkte säga utan tänkte bara påpeka att på min dator har din blogg sådär runda kanter och inte utanför eller nått. Jättefint ju :D Älska videon också. AHAHHA! Fast min video på din haka är bättre ;) <33

2009-03-26 @ 14:18:08
URL: http://saaahara.blogg.se/
Postat av: Anonym

gör du inget annat än att vara hso honom eller?

2009-03-26 @ 15:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback