skola imorgon "/

     Publicerat: 2009-02-08 @ 23:05:39
hejsan alla :)

ah som sagt skola imorgon.. pallar fan inte :/ så nu ska jag typ sova för ligger i sängen helt död typ.. haha..
men som vissa kanske inte vet så går ja i 2:a ring på naturbruket Säbyholm.. i BRO.. hah..
så dit ska jag imorgon dårå.. lala.. har gjympa , ekologi & kretslopp imorgon , jippi NOT!! suck :(
älsk J hämtar mig imorgon i skolan antar jag eftersom det gör han väl alltid.. hehe ;)
rätt skönt det faktiskt så slipper man åka buss & tåg (A)
jag är en lat människa ååxåå.. verkligen JÄTTE lat och då menar jag det, not goooood..
men som sagt , fan måste sova nu :P haha..
aja pussar så länge ;)

p.s. Extremt@pa
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback