hemmiiss!

     Publicerat: 2009-02-17 @ 17:12:29
hej alla söta och fula bloggare!
nu äntligen har jag kommit hem från skolan, puh! vilken dag..
man kan tro att det är värsta oturdagen idag! typ, fredagen den 13!..
jag ska berätta för er attjag har haft en sååååååååå stressad morgon i hela mitt liv asåå :O
det börja med att:

kl 6.15 ringer min väckaklocka och
ligger och znoosar till kl 7.15 typ..
efter det springer jag upp klär på mig och hämtar ridkläder på terassen och bortsar tänderna efter det ser jag att kl är 7.29..
och då tänker jag att jag måste gå.. för det tar ca 10 min för MIG att gå till tågstationen..  så jag börjar gå och när jag är framme så ser jag att mitt JÄVLA tåg är inställd..  och då tänker jag såhr.. att jag MÅSTE verkligen ... till ridskolan..
så jag får ringa saah och dem be borsta min häst ifall jag hinner dit i tid..
så jag väntar på nästa tåg och åker det till bro station. och tar bussen därpå till ubrf..
bussen var 15 min sen ocksåå.. så blev ännu senare..
jag kom till ubrf 5 min innan vi skulle börja rida.. så jag hann, eftersom jag har så söta vänner som hjälpte mig :)
så tack bruds(L)
men iaf.. efter det .. så hade vi lektioner som vanligt i skolan..
ingen matte dock idag ( för har redan klarat matte A ) så jag slutade kvart i 2..
och tyvärr så kunde inte jocke hämta miig just vid den tiden så jg o sarah fick sitta och vänta i 2 timmar på skjutts! :@
fyfan.. lacka bajs asså :(..
så då satt vi i skolan bara sådär som ett fån.. och gjorde verkligen ingenting, eller jo. stog och steppade på is! HAHAHAHAH...
men som sagt, verkligen trist dag i plugget :/..
skit samma, är iaf hemma nu .. och fick höra att max är sjuk också! :S
så jag ska väl hem till älsk och kolla till maxen :)
men sen bloggar jag då.. puss på er så lämnge :)(L

)

      

Kommentarer
Postat av: jane

♥helloo,har frågestund hos mej!!!!

2009-02-17 @ 17:27:00
URL: http://brunettjane.blogg.se/
Postat av: sofia

n00b, skaffa dig ett liv:) och framför allt, skaffa dig en snyggare blogg! omg

2009-02-17 @ 18:11:09
URL: http://ssofialindman.blogg.se/
Postat av: Adam

Hehe, jobbig dag...:(

2009-02-20 @ 10:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback