glad alla hjärtans dag :)

     Publicerat: 2009-02-14 @ 15:42:03
HÄÄÄJ alla mandapandaa.blogg.se älskare!
vet ni vad det är för dag idga?
JO ALLA HJÄRTANS DAG :)
vad ska ni göra för något? :)..
själv ska jag unmgås bara med j och ta det lungt.. eftersom fick höra att han inte hade kommit på något att göra idag..
jag hade förväntat mig en rolig dag idag.. men nej tyvärr :S :(:(:(
aja.. som vanligt då.. men aja..
juste, igår när vi kollade på fredagen den 13:nde på bio, träffade vi steffi, och hennes polare jossan ..
fick en chock när hon smög sig bakom mig och sade; "har du bloggat" jag bah; oj hej :D..
haha .. lite små chockad där... men iaf.. bloggade ju igår om att jag skulle lägg upp bilder från igår..
och det ska jag göra lite senare : för har inte ork just nu ;)
puss på er alla sålänge , bloggggar sen ;D
puiuususss <3
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback