fredagen den 13:nde :)

     Publicerat: 2009-02-13 @ 18:36:59
hej alla amanda älskare.. som sagt!, igår snackade jag om att jag skulle på bio med älsk..
så klockan 21.30 ska vi kolla på fredagen den 13:nde inne på kista galleria ..:)
ganska kul faktiskt.. så jag tror att vi ska snart åka .. så man hinner äta o kolla runt också..
men iaf.. så det ska jag göra nu ikväll.. ehm..
idag har jag vart i skolan iaf.. det var ganska tråkigt... hade hovkonsukap och matte B.. hahaha..
meh neh, är inte bra på matte för jag har matte b, men jag duger^^ hhaha... ajaa..
whatever.. så min dag såg ut så då..
jag bloggar senare efter bion ;)..
vet inte riktgit när den slutar.. men jag tror att vi är hemma iaf till 12 ;)..
puss på er alla mandapandaa.blogg.se älskare :)(L)

BAAAAAAAAAAAAAJJJ!!
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback