brun utan sol.

     Publicerat: 2009-02-24 @ 12:50:35
hörni, jag har använt brunutansol nu och det va 4:de gången jag la på ett lager på kroppen, o jag har glömt och tvättat händerna så hela min handflata är brun (!) så tabbe.. :S
ahaha.. ej värst.. men om man vill vara brun då ska man vara brun HELA kroppen , tycker jag..
just nu iaf, för att jag har det , hahaha.. anars är det eeeeeeeeeej värst.. då menar jag bajs fult.. :d
men eftersom jag har det på mig nu så är det snyggt .. för jag är alltid snygg..., :)



visst är det snyggt?


      

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nej, jag behöver hjälp med en :(

jag testade att fixa en igår, men de gick åt helvete

:)

2009-02-24 @ 13:09:07
URL: http://fredriktornqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback