ber om ursäkt!

     Publicerat: 2009-02-18 @ 22:54:09
hej alla mandapandaa.blogg.se läsare!
man kan säga att jag har ljugit för er.. ;(..
vet ni? BILDERNA som jag skulle visa er om mitt smink , är borta :@ vette fan hur..
för jag sparade alla bilder på denna data.. men nu är everythings gone (?)
skit lessen ;(..
aja, men jag får ta nya imorgon.. :)
 men iaf.. jag skulle ju berätta en läskig sak ju som hände igår.. ;o
det var så att jag kom hem från jocke (älsk) ca kl 22.00.. men då ser jag en bil utanför mitt hus.. och då säger jocke: är det ngn hoss er idag? JAG SADE: neeej? och plötsligt såg jag ett huvud sticka ner inne i bilen, och då blev jag skrajj som baraden, d sa jag det till jocke, men då trodde jocke inte på mig.. då sa jag; jagh svär.. det är ngng bilden .. och d fick jocke lov och gå fram o kolla inne i bilen och då såg han 4 st killar (BLATTAR) sitta inne bilen,.. och då knackade jocke på dörren och bad dem komma ut..
men dem kom aldrig ut, utan att dem åkte iväg i full fart.. och jocke hoppade in i sin bil efter..
och bakom vårat hus finns ett stort grustag, där stannade dem, och jocke gick fram till dem när dem stannade bilen.. och då frågade killarna vad jocke ville.. då sa jocke , NGN KOMMER ATT HÖRA AV SIG !
och gick därifrån för att åka hhem o hämta telen och ringa polisen...
och då när jocke kom tillbaka efter att hämtat mobben, så är dem borta...
MEN JOCKE TOG REG. SKYLTEN PÅÅ BILEN , som tur va .. men då var bilen stulen tyvärr..
asså herregud.. asså tänk vilket fol det finns, så dem satt utanför mitt hus och väntade på allt skulle släckas och göra inbrott.. fyfan, var fan när på att kacka i brallan :O:O:O:
hahahaha (L)
aja. jvla blattar.. -.-
hoppas ni bli tagna ! :S

men men..  nu  vet ni iaf vad som hände igår :) men nu
ska  jag typ snacka med jocke nu en stund.. och bloggar snart igen :)


här är en bild på jockes hund MAX :)(l)

      

Kommentarer
Postat av: jockehedlund

hahah synd att ja inte hade min bil för där i finns det roliga saker man kan använda (A)



Max är underbara!!!! han ligger i sängen och sover nu =)

2009-02-18 @ 22:58:28
URL: http://jockehedlund.blogg.se/
Postat av: y u m m i i i e

naww söt :D

2009-02-19 @ 16:18:16
URL: http://jamali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback