lunchhhiis

     Publicerat: 2009-04-16 @ 13:10:22
hej bloggen!
hur har ni det idag då? ;)..
assåå, gud förlåt.. bloggade verkligen inte igår kväll som jag sa själv att jag skulle göra..
det blev fel! jag och jocke satt o diskuterade en massa igår.. om en massa saker!..
skitsamma! uhm.. idag händer det inte så mkt, jocke ska hjälpa mig med en sak!
jag tror han blir glad för min skull om jag frågar han om han kan hjälpa mig med den saken..
så det ska jag göra! =).. haha..

anyway, puppi ligger på golvet och käkar något.. ETT SNÖRE! såg jag nu ;p hah..
ajjabajja..

btw, skitkul att jag har fått så många kommentarer! =)... fortsätt att kommentera..
alla hat/avundsjuka kommentarer raderas ;)

PUSS SÅ LÄNGE!


      

Kommentarer
Postat av: cecilia

Är du bra på att göra blogg desing? kan itne du fixa min i så fall?



Kolla gärna in min blogg om du vill http://ceciliaprecious.blogg.se

Hoppas du haft en bra påsk och ha en fortsatt bra torsdag ;*

Love Cec

2009-04-16 @ 13:54:50
URL: http://ceciliaprecious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback