Linda rosing

     Publicerat: 2009-04-01 @ 10:39:34
helluw, nu sitter man i datasalen i skolan och pluggar om hästar, kul ha?
anyway, såg på blogg sidan att hon hade pratat om programmet " den rätta för linda rosing" ..
haha jag fick verkligen ett gott skratt må jag säga!
herregud asså, att "hugo" som är 19 år kan vara den Rätta för linda? seriöst?
Han är väl fan inte den rätta för henne eller? han ör 19 år och hon har en dotter som är BARA 4 år yngre! herregud, äckligt!?... visst kul för henne att hon tycker om hugo, men va fan .. 19 år? och hur gammal är inte hon 36? eller vad det var :S..  LINDA ROSING du kanske ska välja ngn i din ålder ha? ;)
aja, äckligt tycker jag ;) men nu ska jag fortsätta och jobba! puss på er så länge!:D


      

Kommentarer
Postat av: Anonym

japp, jag är avundsjuk på en 16 somewhat tjej som kallar sig själv "the famous girl".



ps. alla tjejer som säger att "du är avundsjuk", till varandra har inga bättre argument att komma med ds.Men iofs, som att du klankar ner på kissie kanske du är avundsjuk på henne? Haha, fångad i dina egna ord... Men för att göra det rättvist ge mig två anledningar att vara avundsjuk på dig

2009-04-01 @ 10:48:52
Postat av: JENNIE - modeblogg

håller med hihi:P men men är man kär så är man!



kram

2009-04-01 @ 11:47:39
URL: http://mrsjenni.blogg.se/
Postat av: NELLIE

kommentera gärna mitt senaste inlägg som heter "KATTUNGAR" och skriv ett fint pojknamn och flicknamn som två små söta katter kan få döpas till :) puss

2009-04-01 @ 18:13:52
URL: http://columbusnellie.blogg.se/
Postat av: F

Jag tycker det är äckligare när det är gamla gubbar på typ 65 år som har tjejer som är typ 20 :S Uuu ^^

2009-04-01 @ 18:23:47
URL: http://fillanhansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback