godnatt

     Publicerat: 2009-04-03 @ 23:35:46
godnatt bloggen för idag, gud har inte blggat ett skit,men har inte haft tid, sorry!
imr blir det mer bloggning...
skitsamma, jag ska iallafall krypa ner i sängen nu med max o jocke, men ni får ha det så bra så länge!
puss :)(L)

p.s väx upp bruden! du säger inte va fan jag skall göra.. sköt ditt så sköter jag mitt, okej?
du har inget att säga om vad jag gör / hur jag ser ut, för för mig är du en VÄGG!, säg vad du vill, allt åker igenom det är det jag försöker säga till dig.. btw, du vet säkert vem du är!

kramiiiiiishhahahar pöå dääääj.



SKIIIIIIIINHEAD POKIÉ, HAHAHA SÅ SÖT;d

      

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch

2009-04-03 @ 23:39:20
Postat av: Cecilia - Sjunger i bloggen!

Hej där! Kom av en slump in på din blogg och kikade runt lite. Ser bra ut!

Jag sjunger i min blogg idag och vill gärna ha folks åsikter om sången. Lust att höra?

Hur som helst får du ha en trevlig start på dagen.

Kram



Cecilia

2009-04-04 @ 00:29:08
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/
Postat av: [ t a k a i . b l o g g . s e ]

svar;

vänta, vad pratar vi om? D:

en bloggdesign? :*

2009-04-04 @ 23:47:14
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://tavlingsdags.blogg.se/2009/april/ytterligare-en-dromtavling.html#comment



Har startat en grym tävling där en vinnare vinner ett presentkort på 5000:- , än så länge är det ingen som uppfyllt tävlingsreglerna (alltså 0 tävlanden). Tävlingen avslutas snart.. Blir det bara 1 tävlande så vinner den personen såklart :)



Vore super kul om du ville vara med :)



Har även 2 andra göör bra tävlingar i bloggen! :)

2009-04-05 @ 18:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback