en lång lista jag svarar på ;)

     Publicerat: 2009-04-09 @ 11:09:22

Lovar du att vara ärlig? absolut!
Du heter: Amanda Norman

Smeknamn: Manda ofc.
Låt som när du är ledsen sörjer till?: brukar inte lyssna på låtar när jag sörjer mig själv? haha..
Beroende av: bloggen
Vad tror folk om dig?:att jag är en liten fjortis som säger massa saker från a-ö.
stämmerdet?: verkligen inte, har passerat den tiden.
Vad får du oftast komplimanger för?: hur jäkla snygg man är såklart! =)
Vad säger du för att imponera på någon?: ingeting, alla blir imponerade så fort dom ser mig i sina egna ögon =)
Hur imponerar man på dig?: självkänslan.
Brukar du skratta för dig själv?: alltid!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Amanda?
Var bor du?: BÅÅÅLSTA
Trivs du där?: helt okej
Äger du några converse: aldrig! så fula..
Är du allergisk mot något:nej, elr typ hästar.. Tydligen (?)
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer men mest, "aa"
Antal timmar sömn inatt: Ca. 5-6 timmar.
Brukar du komma i tid: aa faktiskt!
När blev du fotad senast: idag.
Hur känner du dig nu: trött :/

Vanligaste färg på dina kläder: ljust...
Vad tycker du om fötter: urk?

Vad saknar du: en massa, mest frd. hästen Tempo.
Hade du en bra kväll igår: nej..eller? kanske.
Favorit dryck på morgonen: oboy
När brukar du oftast gå och lägga dig: typ 11, 12 om jag har skola ;) annars sent ;)
Är du blyg?: yes!
Hur många besökare har du om dagen på din blogg: det varierar, jag har mellan 100-1500varje dag =)
När startade du din blogg: typ för 2 månader sen =)
Favorit blogg: min egna såklart =)
hatar: ja , jag hatar en del..

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback